Forum     Nyheter

Forum

Counter-Strike Global Offensive - Betanycklar
Alex Spelansvarig
22 jun 2012   #0
Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!

?

Alla medlemmar som är nyregistrerade är nu godkända om dom fyllt i rätt uppgifter, GL HF 20:00 :)!

Playstar har nu fått äran att presentera Counter-Strike Global Offensive, tack till Chet Faliszek och CS:GO teamet för detta!

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, start Tisdag 2012-06-26.
För att få din betanyckel väntar du tills timern slår 0, då klickar du på din profil och hämtar din nyckel under din visningsbild!

Vill du ha en större chans att få en nyckel? skriv då en kommentar varför just du skulle vilja ha en nyckel av Playstar.

Kom ihåg att du måste vara en registrerad och godkänd medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

Vi har också fått äran att presentera dom första svenska CS:GO servrarna.

Demolition
game02.playstar.se:27010
game02.playstar.se:27011

Casual
game02.playstar.se:27012

Competitive
game02.playstar.se:27013
game02.playstar.se:27014
game02.playstar.se:27015

Arms Race
game02.playstar.se:27016
game02.playstar.se:27017
game02.playstar.se:27018

CS:GO Fragfilm

??????

0 poäng  
webcamflicka Föreningsmedlem
23 jun 2012   #61
suttit o letat o skrivit på hur många facebooksidor o twitter grejor som helt nu, utan någon lycka,
kännts hopplöst o få tag i någon key innan spelet släpps men det kanske ändras nu :)
0 Poäng  
xfripz Föreningsmedlem
23 jun 2012   #62
Skulle vilja få chansen att testa GO då jag kämpat otroligt länge för att få tag i en nyckel utan framgång :/.

Kikat tiotals filmer på tuben och det ser ju så skönt ut!! Ge mig nyckel nu! :-D

0 Poäng  
Kaiik Föreningsmedlem
23 jun 2012   #63
Jag skulle vilja ha en beta eftersom jag är nog det största fanet inom Cs(ungefär 750h har jag spelat cs1.6). Jag älskar cs 1.6, jag tycker att cs1.6 är det bästa fps:et ever!! Jag hade tänkt satsa på att bli riktigt bra på cs:go och därför skulle jag vilja en cs:go.snälla skicka mig beta key!!!:)
Jag har spelat cs sedan det första släpptes.
När jag köpte cs:s blev jag genast väldig besviken för att känslan hade helt förändras från Cs1.6. Jag har läst att cs:Go kommer liknacs1.6 vilket hör mig väldigt taggad inför spelet'!!
0 Poäng  
wolle1 Föreningsmedlem
23 jun 2012   #64
Har spelat CSS nu i 4 år och är så jäkla kul har försökt få en key i ett halvår nu och vill sjukt mycket ha en .
Satt typ I dreamhack IRC trade kanal i 8 timmar och letade efter key ville köpa en för 200kr vill så
sjukt mycket ha en key skulle uppskatta jävligt mycket om jag fick en !
0 Poäng  
Zizzern Föreningsmedlem
23 jun 2012   #65
Alltid älskat CS, eftersom det bygger upp på en spelshaner som inte finns i något annat spel, och därför vill jag ju då såklart spela det nyaste cs!
0 Poäng  
Skoglund Föreningsmedlem
23 jun 2012   #66
För att jag har spelat cs sen första betan och har alla spel som kommit därefter men fastnat för 1.6
Är även en stor fan av Playstar för eran simpla men ändå grymma sida samt allt ni erbjuder oss medlemmar.

0 Poäng  
zemper Föreningsmedlem
23 jun 2012   #67
Tja Playstar.

Eftersom att CS 1.6 tyvärr håller på att dö ut så vill man ju ta sig an utmaningen och börja med CS:GO för att testa och se hur spelet fungerar!

Så detta vore en ypperlig chans att få en insikt i hur spelet är skapat och vad man ska ge för feedback till Steam!

MVH

ZEMPER
0 Poäng  
pling Föreningsmedlem
23 jun 2012   #68
Tja Playstar.

Jag börjar tröttna på cs 1.6 och vill fortsätta spela cs. Så därför vill jag gärna ha en CS:GO nyckel så att man kan få testa det nya cs och hoppas det är lika najs som 1.6!

Så det skulle vara fett chill att få testa spelet före mina m8s och kunna ge feedback om vad jag tycker om spelet till steam.

Mvh PLING

0 Poäng  
Niwma Föreningsmedlem
23 jun 2012   #69
Vill gärna ha en key för att prova spelet själv och se hur bra det är, checka alla maps osv. Ser även fram emot att ge feedback till utvecklarna:)
0 Poäng  
Phec Föreningsmedlem
23 jun 2012   #70
Då jag återigen fått intresse för esporten och 1.6 så ser jag väldigt positivt för CS:GO och tror att det kan bli stort inom esporeten. Skulle gärna spela några månader av betan innan spelet släpps då jag verkligen ser fram emot spelet!
0 Poäng  
Triggen Föreningsmedlem
23 jun 2012   #71
Har spelat CS 1.6 länge och CS:GO verkar värt att testa och kanske uppfölja, så en betanyckel vore väldigt uppskattad!
0 Poäng  
D4mien Föreningsmedlem
23 jun 2012   #72
Vill gärna ha en en nyckel så man får testa det nån gång! Spelet verkar skit nice förutom röreösen och accelerationen, verkar lite segt men ska bli awesome att få test!
0 Poäng  
sEB Föreningsmedlem
23 jun 2012   #73
Har varit med på flera utlottningar men aldrig vunnit. Sitter också sjukt arbetslös så en key skulle förgylla min närvaro som fan. Glad midsommar!
0 Poäng  
KiLi Föreningsmedlem
23 jun 2012   #74
Yoh cs är mitt allt och kommer alltid spela det, sen får vi se om det blir 1.6 eller GO hoppas på det bästa!
0 Poäng  
xeroz Föreningsmedlem
23 jun 2012   #75
Jag skulle vilja ha en nyckel för att jag är väldigt positiv till detta spel, tror att detta verkligen kan bli något bra! Och jag är inte en utav dessa personer som testar spelet en gång och sen säger att det är sämst. Jag kommer att spendera nästan all speltid till cs:go istället för 1.6 om jag skulle få en key, det enda spelet som finns för mig just nu är 1.6 som jag förövrigt spelat i ca 8 år. Men jag behöver något nytt och fräscht tycker jag och det vet jag att cs:go verkligen är :)

Och jag har varit med i alla tävlingar jag sett, för att få cs:go key. Men har aldrig lyckats, har väl försökt enda sedan början av vintern tror jag det var :)

Oj, råkade bli dubbelpost när jag skulle redigera inlägg, ta bort det andra inlägget för mig, ty! :)
0 Poäng  
xeroz Föreningsmedlem
23 jun 2012   #76
Råkade citera mitt förra inlägg när jag skulle redigera, ta bort denna kommentar. tyyy :D
0 Poäng  
ratzoh Föreningsmedlem
23 jun 2012   #77
samma som alla andra som nänmer att 1.6 är påväg ut. det är ett fantastiskt spel som skulle bli mycket tråkigt om scenen dog ut helt och hållet. keep CS still going and hand over a key :)
0 Poäng  
Davve12 Föreningsmedlem
23 jun 2012   #78
Jag har slitigt som en idiot för en key asså! och spelade lite CS:GO på dreamhack nu i helgen som var, det va så sjukt jävla roligt! skulle varit grymt tacksam om jag får en key!
0 Poäng  
ceanbenns Föreningsmedlem
23 jun 2012   #79
För jag har bara provat på cs 1.6 och css. Vill prova det nya spelet av cs. Skulle vara sjukt kul att få testa ddet nya cs.
0 Poäng  
Herrgurka Föreningsmedlem
23 jun 2012   #80
Jag vill ha en key för jag har följt detta spelet så mycket jag kunnat, läst om utvecklingen, kollat streams osv och det verkar riktigt lovande, jag har aldrig testat det och vill verkligen det !

Har deltagit i flera tävlingar och utlottningar av keys, men inte fått något. Hoppas verkligen jag får en nu ;)
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 469 • Aktiv I förrgår, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 109 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 90 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23