Forum     Nyheter

Forum

Counter-Strike Global Offensive - Betanycklar
Alex Spelansvarig
22 jun 2012   #0
Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!

?

Alla medlemmar som är nyregistrerade är nu godkända om dom fyllt i rätt uppgifter, GL HF 20:00 :)!

Playstar har nu fått äran att presentera Counter-Strike Global Offensive, tack till Chet Faliszek och CS:GO teamet för detta!

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, start Tisdag 2012-06-26.
För att få din betanyckel väntar du tills timern slår 0, då klickar du på din profil och hämtar din nyckel under din visningsbild!

Vill du ha en större chans att få en nyckel? skriv då en kommentar varför just du skulle vilja ha en nyckel av Playstar.

Kom ihåg att du måste vara en registrerad och godkänd medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

Vi har också fått äran att presentera dom första svenska CS:GO servrarna.

Demolition
game02.playstar.se:27010
game02.playstar.se:27011

Casual
game02.playstar.se:27012

Competitive
game02.playstar.se:27013
game02.playstar.se:27014
game02.playstar.se:27015

Arms Race
game02.playstar.se:27016
game02.playstar.se:27017
game02.playstar.se:27018

CS:GO Fragfilm

??????

0 poäng  
roidarn Föreningsmedlem
24 jun 2012   #141
jag har spelat alla cs spelen (inte cs:go) i ett par år nu spelar mest 1,6 idag har varit väldigt öppen med förändringarna och tycker att detta kommer att bli bättre än 1,6 är. jag har ivrigt väntat och försökt att få tag i en nyckel men dom försöken har inte kommit nån vart jag hoppas att jag har en chans nu go verkar va rätt sätt att ge nytt liv till cs.
0 Poäng  
erixon Föreningsmedlem
24 jun 2012   #142
För jag vill spela cs, lukta svett och manligt organ!
0 Poäng  
hediz Föreningsmedlem
24 jun 2012   #143
Hade varit kul testa på nåt nytt efter spelat CS since 2004 mer eller mindre! Se vad CS:GO har erbjuda!
0 Poäng  
Skr4ttarN Föreningsmedlem
24 jun 2012   #144
Lessnat på alla andra spel, och CSGO betan verka bra.
0 Poäng  
tAZz Föreningsmedlem
24 jun 2012   #145
Lirat CS hur länge som helst ända sedan 1.5 har länge försökt att få tag i en CS:GO nyckel men inte lyckats är sjukt sugen på spelet och det kliar i fingrarna så jag hoppas att playstar kan lösa mitt problem..
0 Poäng  
TrixxteR Föreningsmedlem
24 jun 2012   #146
Vill testa och se om det är värt att gå över från 1.6 till cs:go när det släpps. Har försökt med mycket annat och har inte fått någon key.
0 Poäng  
dressing Föreningsmedlem
24 jun 2012   #147
jag spelar både cs 1.6 och source och skulle väldigt gärna vilja prova cs:go! jag har vart med i tävlingar om keys på fb men aldrig haft någon tur så hoppas verkligen att jag får en key denna gången :)

0 Poäng  
volfi2 Föreningsmedlem
24 jun 2012   #148
Har spelat CS1.6 alldeles för mycket ! men inte har jag tröttnat på det. Utan jag har nu blivit mer taggad än vad jag någonsin har varit! Hoppas på en key så man kan släppa ut sina skills på noobs som inte fattar hur en riktig gamer spelar! iallafall väntar jag på det klara spelet!

TAGGA CS:GO!

// adda Wolfi1996 om ni vill spela CS1.6 medans vi taggar för CS:GO
0 Poäng  
elitmannen Föreningsmedlem
24 jun 2012   #149
Jag skulle verkligen vilja ha en beta-nyckel då jag spelat CS ett bra tag och vill testa "det nya CS 1.6".
0 Poäng  
jk023 Föreningsmedlem
24 jun 2012   #150
Jag vill ha en nyckel för att mina kompisar som spelar cs 1.6 har redan kört betan och mobbar/retar sönder mig och skulle vilja komma ikapp dem lite.
0 Poäng  
tngdr Föreningsmedlem
24 jun 2012   #151
Jag går på semester 1a Juli - 1a Augusti. Har lyckats tima in att alla mina polare, verkligen ALLA, jobbar under den här perioden. Vilket i sin tur innebär att jag kommer spendera hela dagarna själv, det ger mig givetvis ångest men detta kan vara en lösning på problemet. Det skulle vara guld för mig att få en key så att jag kan se lite ljus i vardagen under min semester. (och med ljus menar jag inte solen)
0 Poäng  
krokodilkai Föreningsmedlem
24 jun 2012   #152
Älskar css och jag o min klan kommer att flytta över till cs:go så det skulle vara skönt att vänja sig med den nya hitboxen och Buysystemet innan spelet kommer ut
0 Poäng  
curvne Föreningsmedlem
24 jun 2012   #153
Jag skulle väldigt gärna vilja ha en KEY då jag är förbannat taggad på att spela CS:GO och bli Curvne_RiGhT.
0 Poäng  
Robbannnn Föreningsmedlem
24 jun 2012   #154
För att kunna börja spelat ett nytt spel, för 1.6 börjar försvinna...
Och har försökt få en nyckel på olika tävlingar, men inte lyckats....
0 Poäng  
ucxc Föreningsmedlem
25 jun 2012   #155
Jag har lirat cs sen 2003 ungefär och har alltid älskat cs vilket jag kommer fortsätta att göra och jag har letat väldigt många dagar/kvällar efter en CS:GO key men har inte lyckats få tag på någon men här är väl min chans att äntligen få tag på en!!
0 Poäng  
toxc Föreningsmedlem
25 jun 2012   #156
Ledaren i mitt lag på ESL gjorde helt fel så ingen av oss fick någon gratiskey så det var lite snopet! så skulle gärna vilja ha en av er här på playstar tack!
0 Poäng  
j0bb Föreningsmedlem
25 jun 2012   #157
Hej, kära playstar.

Året var 2004, och jag kunde inte betala min hyra
Jobbet var ointressant, istället kunde jag bo med min gamla tant (mamma)
Det här med cs blev min grej, för detta dumpade jag min tjej
Satsade på cskarriären, men slog aldrig igenom barriären
Mina reflexer var inte allt för snabba, och allt jag gjorde var att sabba
Efter många skrik och vrål, var jag inte längre någon sexsymbol (man var ju snygg en gång i tiden)
CS är allt jag har, tyvärr har spelet räknat sina dar
CS:GO är det nu som gäller, fast jag blir nog inget proffs i det heller
En spelnyckel är allt jag behöver, för att säkra min gamingkarriär framöver
Spelet gör mig grymt sugen, och en ny dator är nu influgen
Allt jag kan göra nu är att buga och bocka, för att ni lite av eran tid framplocka'
Hålla tummarna ska jag göra, och tack igen för att jag er fick förföra.

Fridens liljor!

0 Poäng  
erx Föreningsmedlem
25 jun 2012   #158
Vi är fem pers som är sugna på att lira lite ihop men tyvärr har bara två pers nycklar. :(
0 Poäng  
sandstar Föreningsmedlem
25 jun 2012   #159
Jag borde ha förmånen att ha en GO-key då jag varit medlem hos er på playstar sedan 2008-09-14 vilket är många år och har även deltagit på era s.k "möten" om förbättring inom playstar för många år sen så jag tycker jag har bidragit lite genom att säga vad jag tycker om vissa förändringar etc.

Varför jag vill ha GO key? Det är rätt enkelt för att få kika på ifall detta skulle vara ett spel som skulle passa mig och dels genom att ha key att komma med respons till valve som dom har eget forum av så jag kan inte delta och hjälpa till för att kanske få en "inverkan" om vad som skulle kunna förändras så som jag gjort här på playstar som jag skrivit tidigare.

MVH.
0 Poäng  
mixtape2 Föreningsmedlem
25 jun 2012   #160
För att CS är det enda spelet jag spelar. Började med en dålig dator; så fick hålla mig vid CS då det var det enda den klarade; när jag fick en ny så var jag så insatt i spelet så jag fortsatte, nu sitter man här med 100/h senaste 2 veckorna och vill fortsätta med CS:GO.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 469 • Aktiv I förrgår, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 109 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 90 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23