Forum     Nyheter

Forum

Counter-Strike Global Offensive - Betanycklar
Alex Spelansvarig
22 jun 2012   #0
Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!

?

Alla medlemmar som är nyregistrerade är nu godkända om dom fyllt i rätt uppgifter, GL HF 20:00 :)!

Playstar har nu fått äran att presentera Counter-Strike Global Offensive, tack till Chet Faliszek och CS:GO teamet för detta!

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, start Tisdag 2012-06-26.
För att få din betanyckel väntar du tills timern slår 0, då klickar du på din profil och hämtar din nyckel under din visningsbild!

Vill du ha en större chans att få en nyckel? skriv då en kommentar varför just du skulle vilja ha en nyckel av Playstar.

Kom ihåg att du måste vara en registrerad och godkänd medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

Vi har också fått äran att presentera dom första svenska CS:GO servrarna.

Demolition
game02.playstar.se:27010
game02.playstar.se:27011

Casual
game02.playstar.se:27012

Competitive
game02.playstar.se:27013
game02.playstar.se:27014
game02.playstar.se:27015

Arms Race
game02.playstar.se:27016
game02.playstar.se:27017
game02.playstar.se:27018

CS:GO Fragfilm

??????

0 poäng  
Ekstrm1 Föreningsmedlem
22 jun 2012   #21
Jag har ingen kommentar som kommer skilja mig från mängden eller som gör mig mer förtjänt av en nyckel. Jag vill helt enkelt bara prova spelet.
0 Poäng  
gogggeee Föreningsmedlem
22 jun 2012   #22
Har spelat cs 1.6 några år och tycker det skulle va kul att prova något nytt.
0 Poäng  
franson Föreningsmedlem
22 jun 2012   #23
Hej playstar

Jag har spelat cs i 10 år och eftersom jag har hört att sk-gaming och fnatic och massor av andra lag skulle gå över till CS:GO. Så känns det nästan som att CS 1.6 kommer typ läggas ner folk kommer nog säkert spela det fortfarande med inte lika många. Och då vill man ju ha en CS:GO key för att både testa det och kunna feedbacka det nya CS och försöka hjälpa dem så det det blir bra. Jag är en sån man som hjälper till i många spel t ex dota2 och tera Online. Jag är inte mer värd att få en nyckel mer än andra men skulle vara kul :D
0 Poäng  
laandforss Föreningsmedlem
22 jun 2012   #24
1.6 Får mindre tävlningar och skulle vara kul med något nytt att försöka bemästra ;D Det har saknats en bra FPS i E-sporten och jag vill gärna va med från början ! :) Har testat över 15 spel och tar alltid anteckningar och ger bra feedback efter testen, har dock haft problem att få CS:GO beta :(
0 Poäng  
Nisze Föreningsmedlem
22 jun 2012   #25
Spelat cs sedan innan bredband var aktuellt (cs 1.5 mot bots/på lan ;)) och hade mycket gärna velat spela CS:GO och se om det är något att satsa på!
0 Poäng  
Sebastian T Föreningsmedlem
22 jun 2012   #26
Skulle gärna ta en nyckel då jag spelat cs sedan urminnes tider, cs kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta även om jag behöver en nytaggning i form av CS:GO.
0 Poäng  
Pozzez Föreningsmedlem
22 jun 2012   #27
Jag som många andra här har försökt få tag på en av dessa nycklar, och som man har försökt (Hade dock turen att få DotA2 beta key väldigt tidigt, men denna gång har jag inte steam på min sida.)

Man har ju spelat 1.6 sedan man har varit liten, och jag håller igång än. När CSS släpptes, tyckte jag att det inte var tillräckligt nog till att lägga pengarna man hade på, eftersom 1.6 hade allt (Man var nog mycket mindre insatt i grafikensvärld, men när det gäller 1.6, slår det allt.) Men nu när CS:GO släpptes, såg det ytterst intressant ut, inte för grafikens skull, utan "Teammatch Making" med ranking. Det var då jag flög upp ur datastolen och stirrade på changeloggen! Som en inbiten HoN spelare, är detta med ranking extra intressant med tanke på att man får möta jämlika spelare samt att man har något att kämpa för. Förvisso finns tex. Playzeek och liknande, men detta ger inte känslan och är bara jobbigt ibland. En beta key skulle jag uppskatta mycket och den kommer definitivt användas till fullo, extra mycket på era nya servrar, som kommer befolkas utav mig och mina vänner!

Harre så bra iaf, så hoppas vi alla på det bästa!

Mvh

Micke
0 Poäng  
Mayzor Föreningsmedlem
22 jun 2012   #28
fett soft med Cs asså hoppas verkligen detta blir nya cs vi behöver ett nytt Cs inom E-sporten!!! dirr och Nu skulle det vara soft nu att testa cs go och se om det kan hålla mottet med 1.6 :D
0 Poäng  
Oscisen Föreningsmedlem
22 jun 2012   #29
Vi är tre grabbar som gibbat cs sedan ett par år tillbaka och ska på lan nästa helg. Då mina andra två kompisar lyckats få tag på nycklar, och inte jag så lär det la mest bli att sitta och kolla på om inte jag får en nyckel då förstås. Skulle bli evigt tacksam om jag fick en nyckel!

Mvh,

Maillo
0 Poäng  
appmas Föreningsmedlem
22 jun 2012   #30
Alla vill ha en key såklart, och det är samma sak hos mig. Det är inte många gånger jag är ute efter någon betaversion av ett spel, eftersom jag klarat mig bra med 1.6. Men eftersom det nu är på väg att gå i graven så har jag länge försökt få tag på CS:GO key, och inte lyckats än. Hoppas verkligen att ni har en key till mig! :)
0 Poäng  
BULLETIE Föreningsmedlem
22 jun 2012   #31
Jag har följt CS sedan början av 1.5 och gillar cs 1.6 fortfarande fast det är så pass gammalt, nu är man sugen på och testa CS:GO vilket jag aldrig har testat, bara kollat hur spelet är och så och det verkar rätt nice och det hade varit kul och vara med och testa själva spelet och hoppas att den känslan är som när man började med CS helt nytt och fräscht! :D
0 Poäng  
BIRKEN Föreningsmedlem
22 jun 2012   #32
Kan ju börja med min CS historik, Jag började lira cs redan som småtting, jag var kanske 7-8 år gammal då mina kusiner visade spelet för mig för det börjar snart bli 10 år sedan. Jag har lirat från och till och skaffade mitt egna acc 05. Lirade dock inte mycket då jag inte hade en dator själv som klarade cs =). fick dock min fars gamla dator som klarade till och med WoW på lägsta inställningarna! Min nuvarande dator ska förhoppningsvis klara CS:GO då den klarar MW3.

Annars så har jag har upplevt det mesta CS har att erbjuda och vill gärna dela med mig sånt till CS:GO. Har följt alla uppdateringar och nästan blivit grinfärdig för att jag inte har någon key och inte kunnat testa spelet själv.

Om jag skulle få Beta keyn skulle jag spela och ge väldigt mycke åsikter och tips om vad JAG skulle tycka är bra och vad som borde ändras.

MVH BIRK =)
0 Poäng  
keawwan Föreningsmedlem
22 jun 2012   #33
Lirat sedan Half-Life Generation och känner att det är dags för att pröva ett nytt cs :)
0 Poäng  
berkka Föreningsmedlem
22 jun 2012   #34
Just jag skulle vilja få en beta key av er eftersom jag tycker att jag har försökt få tag på en väldigt länge nu. Jag har anmält intresse vid åtmindstone 4 "tävlingar" där de lottar ut beta keys men aldrig vunnit. Har förövrigt lirat cs 1.6 sen 2006.
0 Poäng  
berkka Föreningsmedlem
22 jun 2012   #35
Just jag skulle vilja få en beta key av er eftersom jag tycker att jag har försökt få tag på en väldigt länge nu. Jag har anmält intresse vid åtmindstone 4 "tävlingar" där de lottar ut beta keys men aldrig vunnit. Har förövrigt lirat cs 1.6 sen 2006.
0 Poäng  
qnasen Föreningsmedlem
22 jun 2012   #36
Har lirat 1.6 ett bra tag nu men börjar blir less, skulle vara kul med ett nytt liknande spel!
0 Poäng  
kebaben93 Föreningsmedlem
22 jun 2012   #37
Spelat 1.6 i ca 6 år och jag vill helt enkelt testa CS:GO.
0 Poäng  
calllle1337 Föreningsmedlem
22 jun 2012   #38
Jag är rutinerad Cs 1.6 spelare och spelat det ca 6-8år är less på det nu skulle vara gött med ett nytt action spel.
0 Poäng  
moviestar Föreningsmedlem
22 jun 2012   #39
Jag köpte nyss lite komponenter till min dator eftersom jag skulle kunna lira lite mer krävande spel, såsom CS:GO, men har inte lyckats få någon beta key än :(
0 Poäng  
Twitnit Föreningsmedlem
22 jun 2012   #40
Spelat cs sen långt bak minns att min kusin visade då bröderna wallenberg i 1.5 och sedan fick jag testa att spela givetvis fastnade jag för spelet direkt och har spelat sen 1.5 skulle gärna vilja se vad CSGO har att erbjuda och om det blir något roligt att satsa på :)

0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 469 • Aktiv I förrgår, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 110 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 90 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23