Forum     Nyheter

Forum

Counter-Strike Global Offensive - Betanycklar
Alex Spelansvarig
22 jun 2012   #0
Tack för visat intresse, lite synd att en del ska förstöra genom att sabotera för våra medlemmar.
Alla som fått ett tomt mail vart tyvärr utan och det verkar som att pga sabotaget flera fått samma nycklar och då vart det tyvärr dom som registrerade dom först som fick.

Vi kommer att se över servrarna och hemsidan inför nästa utdelning som kommer att ske 2012-06-28, klockan 20:00.

Det kommer upp en mer ingående nyhet senare ikväll!

?

Alla medlemmar som är nyregistrerade är nu godkända om dom fyllt i rätt uppgifter, GL HF 20:00 :)!

Playstar har nu fått äran att presentera Counter-Strike Global Offensive, tack till Chet Faliszek och CS:GO teamet för detta!

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, start Tisdag 2012-06-26.
För att få din betanyckel väntar du tills timern slår 0, då klickar du på din profil och hämtar din nyckel under din visningsbild!

Vill du ha en större chans att få en nyckel? skriv då en kommentar varför just du skulle vilja ha en nyckel av Playstar.

Kom ihåg att du måste vara en registrerad och godkänd medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

Vi har också fått äran att presentera dom första svenska CS:GO servrarna.

Demolition
game02.playstar.se:27010
game02.playstar.se:27011

Casual
game02.playstar.se:27012

Competitive
game02.playstar.se:27013
game02.playstar.se:27014
game02.playstar.se:27015

Arms Race
game02.playstar.se:27016
game02.playstar.se:27017
game02.playstar.se:27018

CS:GO Fragfilm

??????

0 poäng  
PHRiPPAEZ Föreningsmedlem
22 jun 2012   #41
Precis som många andra skriver, jag har varit en inbiten cs 1.6 spelare sedan 2007, och jag tycker verkligen om spelet. Men allt gott har ett slut, likaså datorspel och det är dags för en "uppgradering".
Jag har försökt få tag på CS:GO nycklar på alla möjliga sätt, men verkar vara relativt omöjligt om man inte har tur och vinner en lottning.

Skulle bli överlycklig om jag fick en nyckel!

Tack på förhand
0 Poäng  
kennethbot Föreningsmedlem
22 jun 2012   #42
nu när 1.6 dör ut som folk säger så vill jag testa detta spelet och se fall det kan bli något nytt eller om det är änu en flopp!
0 Poäng  
kuttan Föreningsmedlem
22 jun 2012   #43
Har länge drömt om ett nytt Counter-Strike. Tanken av detta spel får mig att vilja bli 8-9 år igen. Då man satt på första lanet med grabbarna.

I skrivande stund är jag 17 år och spelar fortfarande 1.6! Att få ta del av CS:GO vore mer än guld värt i mina ögon. Har vänner sedan det första lanet, det första(!), som spelar CS:GO. -När fixar du en key då? Får man höra var dag. Detta är en "life-time-opportunity" så att säga!

Fy fan så taggad jag är!
0 Poäng  
xperion Föreningsmedlem
22 jun 2012   #44
Registrerade mig precis i förhoppning om att få en key. Ser fram emot CS:GO som spel och att spela ladders etc. Kommer lira på denna sida om någon spelfunktion finns till CS:GO när spelet släpps. Vilket jag tror då ni verkar sattsa på CS:GO, det är nice:)
0 Poäng  
mni Föreningsmedlem
22 jun 2012   #45
har spelade cs on and off sedan 1.3 och skulle vilja testa om det är värt att satsa lite o kanske ha chans o bli ngt i go :/ <3
0 Poäng  
soren Foldare
22 jun 2012   #46

Jag har spelat hur mycket 1.6 som helst. Jag har försökt hur länge som helst att få tag på en beta key, men det har inte gett något resultat.

Sen att man är gammal foldare för playstar så tycker jag att jag gör mig förtjänad till en :-)

Jag har liten utväxt! Jag behöver en betakey!
0 Poäng  
leksaken Föreningsmedlem
22 jun 2012   #47
Gejm 4 life since 5.2 betan.
0 Poäng  
Vvc Föreningsmedlem
22 jun 2012   #48
jag vill ha en betakey för jag har spelat 1.6 och alla andra cs spel länge och att alla mina vänner har betakeys

0 Poäng  
nOEZ Föreningsmedlem
22 jun 2012   #49
Jag har spelat cs hur länge som helst nu och skulle vilja testa på CS:GO. Har nästan gjort allt för att få tag på en key, men aldrig fått någon. Så nu är det dags tycker jag! :)
0 Poäng  
Willby Föreningsmedlem
22 jun 2012   #50
Har spelat CS till och från sen 2003. Jag har försökt fixa beta key till CS:GO ett bra tag nu genom facebook m.m men lyckan har inte vart på min sida:(, men jag får hålla tummarna för att jag ska kunna få en utav er!:)
0 Poäng  
JeyBey Föreningsmedlem
22 jun 2012   #51
Har spelat cs sen jag var väldigt ung bara fortsatt o fortsatt tycker de är så jävla tråkigt att de dör ut.. Därför vill jag väldigt gärna ha en beta nyckel så jag kan se fall GO är nåt man kan lägga tid på kanske åka till DH o spela.. Hoppas verkligen på en key:)
0 Poäng  
whoes Föreningsmedlem
22 jun 2012   #52
För jag har inget liv och spelar bara CS!
0 Poäng  
B33F Föreningsmedlem
22 jun 2012   #53
Cs:go betakey, någonting som jag har letat efter sen dom släppte den första nyheten om spelet. Skulle betyda oerhört mycket för mig om jag fick en nyckel eftersom att jag mer än gärna skulle vilja hinna ställa mig in på de nya siktet för det spel som ska ta över mitt älskvärda 1.6
0 Poäng  
lenext Föreningsmedlem
22 jun 2012   #54
Äntligen fler beta keys som släpps :), hoppas bara att det är ännu bättre än CSS & 1,6. Hoppas kunna få ett försprång på fps-spelet som kommer bli stort inom esport och förhoppningsvis slå ihop scenerna från 1,6 och CSS.
0 Poäng  
smn- Föreningsmedlem
22 jun 2012   #55
Tjo,
Har lirat css ett bra tag nu, men har längtat väldigt länge på en csgo key. Vore kul om man kunde spela spelet lite tidigare så man kan börja anpassa sig. Hoppas på att spelet kommer bli helt op då jag troligen kommer satsa väldigt mycket på csgo :D.
0 Poäng  
charpen Föreningsmedlem
22 jun 2012   #56
Det skulle betyda något helt sanslöst sinnessjukt mega mycket för mej och min familj ifall jag fick en CS:GO betakey därför att min pappa är pizzabagare och min kära moder jobbar så hårt hon kan för att försörja familjen med mat till mina 7 systrar. Jag måste hgelt enkelt hoppa av skolan för att satsa fulltid på en CS:GO karriär. Jag vill helt enkelt bo i ett hus i framtiden.
0 Poäng  
victor9140 Föreningsmedlem
22 jun 2012   #57
har spelat både css och 1.6 ett riktigt bra tag nu och är sjukt sugen på att testa GO, har dessutom varit med i massa giveaways men turen har inte nått mig ännu ;(
0 Poäng  
jagheteryoda Föreningsmedlem
22 jun 2012   #58
Jag vill ha en nyckel för att jag tror att jag kan komma med mer konstruktiv kritik till Valve än vad de flesta andra personerna här kan.
De flesta vill ha en nyckel för att de "vill testa det innan jag köper det" eller "jag har spelat CS i 10 år så jag borde få en nyckel".
Det Valve vill ha ut av dessa stänga betaevent är till stor del att folk ska hitta och rapportera buggar, stresstesta servrar/serverprogramvara, men självklart vill de också skapa en stor hype kring detta spel. Jag tror att jag kan hjälpa till mycket på alla punkter, och därför borde jag få en betanyckel.
0 Poäng  
Wreden Föreningsmedlem
22 jun 2012   #59
Inte spelat Counter-strike på snart 2 år! Men har varit trogen till spelet i nästan 10 år. Finns säkert många här som förtjänar en nyckel! Men nu är de dags att ta upp spelandet igen, när man har kommit igång med vuxen livet och har tid över ibland till att spela.
0 Poäng  
ZeebbZ Föreningsmedlem
22 jun 2012   #60
Inte spelat speciellt mycket CS men känns som att GO kan bli något värt att spela.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 469 • Aktiv I förrgår, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 109 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 90 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23