Forum     Bannad?

Forum

permbannad efter typ en dag?
Hulken90 Föreningsmedlem
30 mar, kl. 15:28   #0
Hejsansvejsan Goagubbar. Jag har inte spelat CS på er server på en herrans massa år och nu för några dagar sedan när jag fick lust att testa det gamla klassiska 1.6 igen så insåg jag att det var roligare än CS2. Det verkar bara vara denna svenska server som finns kvar så alternativet var ju att spela här och jag tyckte det var ganska kul med en variation av maps under min kväll. Men redan ganska tidigt så började folk skriva lite konstiga saker och att man inte fick hålla rygg och allt möjligt och jag började förstå att det fungerar lite annorlunda här jämfört med andra servrar jag spelat på tidigare där det var med fritt.

Till saken är att jag slutade spela och sedan nu idag när jag skulle gå in så är jag permanent bannad, permanent bananad som vi brukade skoja om på en gammal server jag spelade på.

Mitt nick var: keila och orsak är wallhack som jag såklart aldrig har använt mig utav. Jag har för mig att det var någon som tyckte jag var skum eller något men det kan man väl ändå inte få en ban på?

Hoppas jag får komma tillbaka till den enda svenska server som finns kvar och spela ibland.
0 poäng  
hunkjohan Föreningsmedlem
30 mar, kl. 20:19   #1
Nice Try Diddy.

Du har "inte spelat på er server på en herrans massa år.." och hade noll koll på de mest basala reglerna som funnits på GG. I övrigt en stängd Steam-profil.

Try again Diddy
0 Poäng  
Hulken90 Föreningsmedlem
30 mar, kl. 21:37   #2
Vad menar du med Diddy? Ja jag har inte spelat på GG på en massa år. Då är det väl inte konstigt? Är det olagligt med en stängd steam-profil?

Svara gärna tack.
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
2 apr, kl. 12:31   #3
Du är bannad på flera konton sedan tidigare, och för att försöka ta dig runt din BAN.
I övrigt är det bra att spela med publik steam-profil, för att inte riskera åka ut. Det underlättar för alla, och "nya" konton med stängda profiler ringer många varningsklockor för oss [GG] admins.

/Bjornen
0 Poäng  
Hulken90 Föreningsmedlem
2 apr, kl. 20:01   #4
Hur länge sedan är dessa band då och var det tio år sedan eller? För jag har nämligen inte spelat här på åratal. Varför är det fel med att ha en dold Steam-profil? Vad är det som är så intressant där? Jag lär inte vara den enda?

Så du utgår alltså från att jag varit bannad tidigare för att jag hade en stängd steam-profil? Är det ditt argument till att banna mig?

Och är du huvudadmin här? Om inte, vem är det? Kan jag få kontakta den personen eller kan den personen skriva här? (Någon som skulle vilja spela över påsk).
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
2 apr, kl. 20:37   #5
Jag kommer inte att gå in på hur jag kollar olika spelare och deras konton, då det är tekniska hjälpmedel som admins använder. Men du följer ett mönster och är bannad därefter då slutsatsen utav mig och andra admins är att du är en tidigare bannad spelare.

Kontakt och frågor kan du maila till: info@playstar.se,
Playstar's styrelse hittar du på länken nedan.
https://www.playstar.se/association/committee

/Bjornen
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1010 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 293 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 291 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 218 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 315 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 646 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 19
Visningar 1636 • Aktiv 1 mar, kl. 17:09
Bannad för aimkey
Bannad? • Svar 5
Visningar 655 • Aktiv 26 feb, kl. 22:03
Servern har gått sönder
Bannad? • Svar 2
Visningar 639 • Aktiv 18 jan, kl. 13:13
Banned almost 10years ago for "wallhack"
Bannad? • Svar 7
Visningar 993 • Aktiv 15 jan, kl. 14:02

Playstars sponsorer