Forum     Bannad?

Forum

Bannad for WH
Jama Föreningsmedlem
10 mar, kl. 18:27   #0
Hei,

Jeg vil klage på min ban for "bruk av WH", har aldri brukt WH og syns den er urimelig, jeg har akkurat fått til å lage meg konto her på playstar så har ikke kunne klagd på bannen før nå. Håper vi kan løse dette på noen måte
0 poäng  
mOHAXXMED Föreningsmedlem
10 mar, kl. 20:38   #1
Kan voucha för honom. Han är oskyldigt bannad.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
11 mar, kl. 17:30   #2
Her var det stille, ønsker forøvrig å bruke min hovedkonto: https://steamcommunity.com/profiles/76561197962972677/
0 Poäng  
CALEEEEE Föreningsmedlem
11 mar, kl. 18:26   #3
Håller med, släpp på den bannen när övriga redan fått sina släppta, Ge Jamichael en chans, för han fuskar inte!

Förstår problematiken när man utifrån Sverige inte kan regga konton på playstar, Då är det inte konstigt att många skaffar "trollkonton" när man inte kan komma i kontakt med ledningen
0 Poäng  
Screenx Föreningsmedlem
11 mar, kl. 19:26   #4
Som jag har förstått det får de flesta här inga svar på sina bans så hoppas inte på för mycket.

Det bör väl finnas demobevis annars borde han inte fått ban.
0 Poäng  
mOHAXXMED Föreningsmedlem
13 mar, kl. 00:16   #5
Screenx skrevSom jag har förstått det får de flesta här inga svar på sina bans så hoppas inte på för mycket.

Det bör väl finnas demobevis annars borde han inte fått ban.

Demobevis eller ej, han är legit.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
13 mar, kl. 16:19   #6
Nej, vet inte varfor dem inte svarar, men har aldri cheated i et spel, spelar jo bare for morro skyld. Mulig det er personelig, noen får jo SS ban så dem kan laste opp bilder, har sagt dem kan legge en SS ban på meg men det er bare noen som får det.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
14 mar, kl. 18:18   #7
Ja admins, får man komme tilbake eller kvarstår bannen?
0 Poäng  
RAGE/ROCKSTAR Föreningsmedlem
15 mar, kl. 14:30   #8
Vouchar för Jama med, han må vara norsk men en redig sådan ;)
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
18 mar, kl. 19:06   #9
Ingen admins som kan svare på om jag kan bli unbannad iogmed at jag inte cheater.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
24 mar, kl. 11:19   #10
Hallo????
0 Poäng  
Screenx Föreningsmedlem
26 mar, kl. 11:16   #11
Du kommer aldrig att få något svar. På den här servern bannar man folk helt utan bevis och den admin som lägger ban svarar inte på dessa mejl. Inte heller någon annan.
0 Poäng  
paddington Föreningsmedlem
27 mar, kl. 11:36   #12
Du är bannad för fusk, och på flera konton om jag läst loggarna korrekt. Man kan inte "voucha" för andra spelare, det funkar inte så..

Bannen hävs inte.

/Bjornen
0 Poäng  
Screenx Föreningsmedlem
27 mar, kl. 17:16   #13
paddington skrevDu är bannad för fusk, och på flera konton om jag läst loggarna korrekt.

Känner att jag vill hoppa in här. Jama har ju spelat i många år på samma konto. Varför skulle han vara bannad på andra konton? Om det är några loggar får du gärna specifiera vad du har för bevis för du bannar folk väldigt ofta även fast dom knappt hunnit ansluta till servern.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
28 mar, kl. 17:40   #14
Det stemmer bjørnen at jag har flere kontoer, men det e jo fordi jeg aldri har kunnet lage meg bruker her og klage på bannen, jag har nyss fått hjelp av mohaxxamed til å få ordnet konto på playstar.se da man trenger svensk id nr for å få laget bruker. Men det forandrar ju inte på det faktumet at jag aldri har cheatad i mitt liv. Har jo en konto som har bikket 22 år på steam. Du har tilogmed spelat med meg på insane gaming siden typ 2016 ish
0 Poäng  
-Lucid- Föreningsmedlem
28 mar, kl. 18:49   #15
Neida Michael. Jeg har ikke svensk ID og har hatt konto her i flere år :).
Jag lirar inte her lenger, men jag gillar at man beter seg. Jag har lirad med Jama i mange år. Han cheater inte. Det var permanent som la denne bannen.
Lykke til Michael. Over og ut.
0 Poäng  
Jama Föreningsmedlem
28 mar, kl. 18:59   #16
-Lucid- skrevNeida Michael. Jeg har ikke svensk ID og har hatt konto her i flere år :).
Jag lirar inte her lenger, men jag gillar at man beter seg. Jag har lirad med Jama i mange år. Han cheater inte. Det var permanent som la denne bannen.
Lykke til Michael. Over og ut.

Snodig lucid, forsøkte å ordne konto når bannen først kom men det fungerte ikke. Håper vi kommer tilbake en dag Lucid, ser ut til at det går samme veien med meg og, uskyldig dømt. God påske og håper fremtiden behandler deg vel lucid
0 Poäng  
Screenx Föreningsmedlem
3 apr, kl. 18:08   #17
Det finns ju flera som haft flera konton här på GG och fått komma tillbaka. RAGE/ROCKSTAR t.ex kom in med nytt konto även fast han var permbannad. donk666 är ju bannad på säkert 20 konton och har fått komma tillbaka.

Jag förstår inte hysterin över att banna överhuvudtaget. Sedan gör man undantag för vissa som lyckas fjäska.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Bannad for WH
Bannad? • Svar 17
Visningar 1010 • Aktiv 3 apr, kl. 18:08
permbannad efter typ en dag?
Bannad? • Svar 5
Visningar 292 • Aktiv 2 apr, kl. 20:37
Står att jag är bannad?
Bannad? • Svar 4
Visningar 290 • Aktiv 27 mar, kl. 18:00
Skumma inställningar
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 218 • Aktiv 20 mar, kl. 20:55
server nere
Public-servrarna • Svar 1
Visningar 315 • Aktiv 15 mar, kl. 20:33
Jag blev också bannad
Bannad? • Svar 5
Visningar 646 • Aktiv 7 mar, kl. 14:12
[Uppdateringar] Playstar.se - GoaGubbar Original - Br...
Counter-Strike 1.6 • Svar 19
Visningar 1635 • Aktiv 1 mar, kl. 17:09
Bannad för aimkey
Bannad? • Svar 5
Visningar 655 • Aktiv 26 feb, kl. 22:03
Servern har gått sönder
Bannad? • Svar 2
Visningar 639 • Aktiv 18 jan, kl. 13:13
Banned almost 10years ago for "wallhack"
Bannad? • Svar 7
Visningar 992 • Aktiv 15 jan, kl. 14:02

Playstars sponsorer