Forum     Nyheter

Forum

Guild Wars 2 betanycklar!
Alex Spelansvarig
4 jun 2012   #0
?

Playstar har nu fått nöjet att presentera Guild Wars 2.

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, betan börjar på Fredag 8e Juni CEST och slutar 08:59 CEST Måndag.

Så vill ni ha en nyckel skriv varför i en kommentar till nyheten eller vänta tills timern i nyheten slår 0, klicka sedan på din profil och hämta din nyckel (timern kommer upp under kvällen/morgondagen)!

Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

??

FAQ
För att få tillgång till en beta-helg måste du först registrera din nyckel på register.guildwars2.com. Det officiella Guild Wars 2 forumet går att hitta här. Du loggar in med de uppgifter du angav vid registrering.

Hur kan jag delta i en beta?

Du registrerar dig här på sidan eller köper spelet på buy.guildwars2.com

När är nästa beta-helg?
8-11 juni.

Vilka raser kan man spela i Guild Wars 2-betan?
Human, Charr, Norn

Vart kan man ladda ner klienten?
Du kan ladda ner den här (12.7GB).

Spelet laggar väldigt mycket, vad är det för fel?
Servrarna är väldigt överbefolkade och spelet är ännu inte fullt optimerat.

Vilken server spelar medlemmar från Playstar på?
Far Shiverpeaks

Finns det något svenskt forum?
Du kan använda Playstars forum eller GW2Sverige - Sveriges största Guild Wars 2 community här, som också spelar på Far Shiverpeaks.

EDIT

Alla nycklar är slut nu, när man försöker få en nyckel nu är mailet tomt!

Så skriv inte tex "Hubba bubba, jag fick ett HoN mail utan nyckel, gubba bubba"

//MVH Alexander Hjelm - Kassör

0 poäng  
zhure1 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #81
Tjena, har längtat väldigt länge efter en chans att få spela GW2, och det skulle vara jävligt kul att få den chansen. Tack på förhand!
0 Poäng  
r0ckish Föreningsmedlem
4 jun 2012   #82
Väldigt generöst av er!
Jag skulle vilja ha en key då jag spelat i princip samma 2-3 spel i flera år och har tröttnat på dem nu, en key skulle verkligen uppskattas!
0 Poäng  
spralen Föreningsmedlem
4 jun 2012   #83
Jag skulle jättegärna vilja ha en beta key då jag alltid har vart en MMO-spelare. Problemet är att alla MMO'n som finns ute just nu har jag tröttnat på och jag är desperat och måste ha något kul att spela. Så jag skulle verkligen vilja pröva på betan. Och eftersom att jag är en fattig student har jag inte råd att köpa ett spel i onödan, därför vill jag se först om jag gillar det eller inte. Hoppas jag får en nyckel men tack vilket som att ni ger folk denna chans :)
0 Poäng  
spykel Föreningsmedlem
4 jun 2012   #84
Besviken på guild-wars 1 (kanske mitt fel) och vill se om 2:an har något att erbjuda gentemot WoW/D3 osv.
0 Poäng  
Laszlo94 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #85
Det verkar intressant, vill testa och se hur den kan utmana andra mmo spel.
0 Poäng  
Nostra Föreningsmedlem
4 jun 2012   #86
uppskattar om man fick en key, spelade GW 1 och det var inge vidare kanske är bättre med 2an :)
0 Poäng  
orre14 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #87
tyckte verkligen om Gw1 och är intresserad av vad Gw2 kan erbjuda för upplevelser och självklart skulle jag vara djupt tacksam om jag fick testa det till helgen :D
0 Poäng  
wolle1 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #88
Vill gärna Provar något nytt och detta ser fränt och kul ut skulle gärna uppskatta om jag fick en!!! / wolle
0 Poäng  
drymedar Föreningsmedlem
4 jun 2012   #89
Jag har spelat GW sen release 2005 och enda orsaken till att jag inte förhandsbokade för att få en betakey är för att jag inte har råd att ligga ute med 400 kronor så pass länge innan jag faktiskt får spelet. Jag har inte heller haft turen att vinna en betakey någon annanstans så jag skulle verkligen vilja få en betakey denna gången så jag kan få spela lite.
0 Poäng  
jonis12345 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #90
Skulle jättegärna vilja testa spelet utan att köpa det först! Hört att det ska vara grymt! ;) Tack playstar!!
0 Poäng  
osten1337 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #91
Hej playstar!
Jag har länge varit ett fan av Guild Wars och WoW, men WoW har ju tröttnat på sen länge. Jag har följt nästan alla GW2 uppdateringar. En GW2 nyckel vore extremt uppskattat!
0 Poäng  
Sami94 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #92
Hej playstar skicka en beta nyckel till mig plz har lirat GW1 och vill gärna fortsätta på GW2
0 Poäng  
Kallufr Föreningsmedlem
4 jun 2012   #93
Skulle otroligt mycket vilja testa GW2 innan man bestämmer sig om det är något att boka / köpa.

0 Poäng  
Alex Spelansvarig
4 jun 2012   #94
Oj, :D vilket intresse!

Kul med så många nyfikna spelare!

0 Poäng  
Gusan Föreningsmedlem
4 jun 2012   #95
Detta va ett awesome initiativ
Tummen upp för detta
0 Poäng  
badman Föreningsmedlem
4 jun 2012   #96
Tjena! Vågar inte köpa ännu ett online spel å bli besviken så en beta nyckel skulle sitta fint:)
0 Poäng  
Armino Föreningsmedlem
4 jun 2012   #97
Skulle vara jätte skoj o prova ett spel man spelat som liten och dess utveckling i senare stadie. Älskade GW men det blev lite enformigt. Hoppas på GW2 blir bäst :D
0 Poäng  
Simonlindstrom Föreningsmedlem
4 jun 2012   #98
Jahapp, behöver jag verkligen förklara mig? Om ni är sanna gamers då vet ni hur jag känner! :)
0 Poäng  
AgatonS Föreningsmedlem
4 jun 2012   #99
Yo! Hade gärna testat liret, hoppas på ett lika bra spel som ettan :)
0 Poäng  
Qzen Föreningsmedlem
4 jun 2012   #100
Jag vill ha beta-nyckel till Guild Wars 2 för att det är kunna hjälpa till med att hitta buggar och fel.

Har spelat ettan och väntar febrilt på att spelet ska komma.
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 481 • Aktiv 14 maj, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 117 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 98 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23