Forum     Nyheter

Forum

Guild Wars 2 betanycklar!
Alex Spelansvarig
4 jun 2012   #0
?

Playstar har nu fått nöjet att presentera Guild Wars 2.

Vi kommer att dela ut betanycklar till alla medlemmar så långt lagret räcker, betan börjar på Fredag 8e Juni CEST och slutar 08:59 CEST Måndag.

Så vill ni ha en nyckel skriv varför i en kommentar till nyheten eller vänta tills timern i nyheten slår 0, klicka sedan på din profil och hämta din nyckel (timern kommer upp under kvällen/morgondagen)!

Kom ihåg att du måste vara en registrerad medlem för att kunna deltaga, klicka här för att registrera dig (tar ca 1minut).

??

FAQ
För att få tillgång till en beta-helg måste du först registrera din nyckel på register.guildwars2.com. Det officiella Guild Wars 2 forumet går att hitta här. Du loggar in med de uppgifter du angav vid registrering.

Hur kan jag delta i en beta?

Du registrerar dig här på sidan eller köper spelet på buy.guildwars2.com

När är nästa beta-helg?
8-11 juni.

Vilka raser kan man spela i Guild Wars 2-betan?
Human, Charr, Norn

Vart kan man ladda ner klienten?
Du kan ladda ner den här (12.7GB).

Spelet laggar väldigt mycket, vad är det för fel?
Servrarna är väldigt överbefolkade och spelet är ännu inte fullt optimerat.

Vilken server spelar medlemmar från Playstar på?
Far Shiverpeaks

Finns det något svenskt forum?
Du kan använda Playstars forum eller GW2Sverige - Sveriges största Guild Wars 2 community här, som också spelar på Far Shiverpeaks.

EDIT

Alla nycklar är slut nu, när man försöker få en nyckel nu är mailet tomt!

Så skriv inte tex "Hubba bubba, jag fick ett HoN mail utan nyckel, gubba bubba"

//MVH Alexander Hjelm - Kassör

0 poäng  
kulaN Föreningsmedlem
4 jun 2012   #21
Hej skulle vilja ha en nyckel när jag faktist provar spelet efter buggar inte för att bara spela för att veta om jag ska köpa det.
0 Poäng  
Doxzmod3 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #22
Skulle vara kul att testa och se om det är roligt innan man köper det.
0 Poäng  
beadhanger Föreningsmedlem
4 jun 2012   #23
Har spelat Guild Wars 1 i 2043 timmar över 5 år så vill gärna se vad uppföljaren har att erbjuda :)
0 Poäng  
putti Föreningsmedlem
4 jun 2012   #24
Hade varit kul att testa spelet innan man köper det, men jag tror det kommer bli ett kanon spel!
0 Poäng  
Mussee Föreningsmedlem
4 jun 2012   #25
Vore nice att testa på det här spelet.
0 Poäng  
RowsA Föreningsmedlem
4 jun 2012   #26
Jag hade gärna velat ha en Guild Wars 2 Nyckel, de flesta jag känner har nyckel. Tack!
0 Poäng  
Vusak11 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #27
Jag tar gärna emot en beta-nyckel. Detta spel verkar vara oerhört bra! :)
0 Poäng  
Cenzor Föreningsmedlem
4 jun 2012   #28
Hey Playstar! Har väntat på det här spelet ända sedan jag slutade med WoW (2 år sedan) och nu hoppas jag att ni kan få min väntan att vara över.
Playstar 4 life! <3
0 Poäng  
Snith Oldschool
4 jun 2012   #29
Då jag har spelat Prophecies sedan release så vore det otroligt roligt att få möjligheten att pröva på uppföljaren! I väntan på detta spel så har jag under de senaste månaderna gått igenom Prophecies, Factions, Nightfall samt Eye of the North. Den nostalgiska känslan man får av att komma tillbaka till detta spel är enorm. Jag ser fram emot att få utforska de nya delarna av Tyria och ju tidigare, desto bättre!

Mvh,
Oliver
0 Poäng  
gullponken Föreningsmedlem
4 jun 2012   #30
Min semester börjar 8 Juni så att få en betanyckel vore ju guld! Då får semestern börjas med lite nördande så man får det bortgjort :)
0 Poäng  
Qbos Föreningsmedlem
4 jun 2012   #31
Jag vill testa det här spelet och få den känslan av att testa ett nytt MMORPG spel.
Jag vill också veta om det är värt att köpa det här spelet, om spelet i min smak, kan va bättre än World of Warcraft, TERA-online, Diablo 3, etc.
0 Poäng  
Reliaya Föreningsmedlem
4 jun 2012   #32
Tjenare, skulle gärna vilja ha en beta nyckel, spelade guild wars 1 och har väntat tills GW2 skulle släppas men har inte lyckats få prova det ännu :(.. Hade varit kul om man hade kunnat få en :) . Tack på förhand! :)
0 Poäng  
Panzartax Föreningsmedlem
4 jun 2012   #33
Känns som mmorpg marknande behöver något nytt så vore kul om se om det GW2 är så bra som alla säger :(!
0 Poäng  
backlunden Föreningsmedlem
4 jun 2012   #34
ok
0 Poäng  
kexism Föreningsmedlem
4 jun 2012   #35
Tar gärna en spelade GW när det kom och gillade det skulle vara kul att se hur de tänkt sig uppföljaren. :)
0 Poäng  
lilAhlqvist Föreningsmedlem
4 jun 2012   #36
Är riktigt sugen på att se om Guild Wars 2 är något att hänga i julgranen. Är riktigt trött på Wow för tillfället och Mist of pandaria har inte direkt gjort att jag har fått upp ögonen för det igen. Därför skulle jag gärna vilja prova Gw2 Betan!
0 Poäng  
orref Föreningsmedlem
4 jun 2012   #37
Tar gärna en beta nyckel!

Bra intiativ av Playstar
0 Poäng  
Axellind95 Föreningsmedlem
4 jun 2012   #38
Just nu spelar jag WoW och Dota 2, men jag har mer och mer börjat tröttna på WoW och vill hitta en ersättare till det. Det är därför det skulle vara kul att få en beta key, för att testa om det är något att ha innan man köper det och blir kanske besviken som SWToR.
Lycka till ni andra! :)
0 Poäng  
xoNic501 Cup-vinnare
4 jun 2012   #39
för att jag är värd en ? och har tänkt o bojkotta fotbolls em och istället spela GW2 hela sommaren ?
0 Poäng  
apish Föreningsmedlem
4 jun 2012   #40
Jag MÅSTE ha en nyckel! Kan bara inte vänta tills releasen, MÅSTE ha en betanyckel! :D <3<3<3<3<3
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 481 • Aktiv 14 maj, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 117 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 98 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23