Forum     Bannad?

Forum

Orättvist bannad
Hemma Föreningsmedlem
3 jul, kl. 21:56   #0
Jag anser att jag har blivit orättvist bannad och att folk hetsar admin att göra det (bl.a. RAGE, CALLE, Caliber, Mohammxed, m.m.). Det känns även som det finns en viss bias mot mig från vissa admins på servern, baserat på vad som skrivs/pratas i voice om mig.

Jag blir bannad när min stats var 7 - 1 på cbble och på inferno (banan innan) hade jag 14 - 11.

Jag följer regler, jag uttrycker mig inte negativt/använder skällsord och är trevlig (om man är trevlig tillbaka).

Jag är mer än angelägen att diskutera min bann via discord med den admin som la den (gissningsvis starmo) eller andra, för att få min ära rentvådd.

Det hade varit tråkigt att inte kunna spela mer på den enda 1.6 servern i Sverige, speciellt nu under sommaren.

Det hade varit tacksam om det finns en väg att bestrida bannen, speciellt muntligt och om det finns demo på mig så jag kan förklara mitt tankesätt om något verkar shady.

Steam ID: STEAM_0:0:557881

Åker bort två veckor nu, så jag svarar då om någon har hunnit kolla på mitt ärende.

Allt väl,
Hemma
0 poäng  
affe92 Föreningsmedlem
4 jul, kl. 17:08   #1
Förvänta dig inget svar. Man får ban bara någon skriver i chatten att man fuskar.
0 Poäng  
Hemma Föreningsmedlem
24 jul, kl. 20:21   #2
Det hade varit trevligt om någon admin kan svara på mitt ärende, istället för att ignorera den. Jag ser att de svarar på övriga inlägg som görs här. ^^
0 Poäng  
Sh@rk Föreningsmedlem
25 jul, kl. 09:49   #3
Hej Hemma,

Jag var inne på servern nyss för att se om jag kunde få fram någon historik på bans via min adminmeny. Men tyvärr verkar det inte som att jag har full access för att se historiken.

Som du vet är jag ganska ny som admin så har ingen mer information att dela tyvärr. Nästa gång jag är inne på servern och ser någon av de andra från administratörsgruppen så ska jag försöka pusha på så att du får ett svar här också.
0 Poäng  
Hemma Föreningsmedlem
25 jul, kl. 19:11   #4
Hej Sh@rk,

Jag tror jag är bannad för wallhack, eftersom folk verkar tror att jag fuskar, vilket jag naturligtvis inte gör. Om det nu inte står mer saker i "historiken" än det. ^^ Varför jag tycker min bann är av "orättvis" karaktär är att admins blir hetsade av vissa stammisar om att de ska banna mig.

Jag är mer än samarbetsvillig att diskutera om det finns demos på mig om jag gör något skumt, eller på annat sätt kan visa min oskyldighet.

Toppen, det låter utmärkt. Tack för att du försöker. :)
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Bannad - Bilder?
Bannad? • Svar 20
Visningar 1147 • Aktiv 6 aug, kl. 20:05
Lista på Maps CS 1.6 11e Juli
Counter-Strike 1.6 • Svar 7
Visningar 531 • Aktiv 3 aug, kl. 15:46
Orättvist bannad
Bannad? • Svar 4
Visningar 679 • Aktiv 25 jul, kl. 19:11