paddington
Föreningsmedlem
Finns det möjlighet att öppna upp admin ansökan till 1.6 servern. För att få in fler aktiva admins. För jag upplever (är inte guds bästa barn själv) att många
6 maj, kl. 18:01 #0
ignorerar reglerna om vilken site man skall gå till lite för ofta. På Dust2 så finns det väldigt ofta stammisar som springer B, kastar granater och rushar ner mörka för att sedan gå CW. Det känns som att
det borde vara förbjudet om lagets bombman valt att gå A-site :/
Och väldigt populärt att stå med AWP utanför A-hus och zooma enda tills laget gått CW och plantat/tagit över A-siten själva. Först då börjar personen med AWP röra på sig från A-hus/T spawn.
Många av de aktiva admins har fullt upp nästan varje dag de är inne och spelar. Och tycker inte att West och Gips skall behöva sköta allting själva. Vi skulle verkligen behöva ha in lite fler praktik-admins på servern.
Undrar också om det finns någon behörighet man kan tilldela vanliga spelare, så att vi har några stammisar som kan byta kartor när det behövs utan att en vanlig GG admin är online på servern.
Som sista ord utan att försöka trampa någon på tårna så skulle jag vilja be en snäll bön. Om att återge PERMANENT admin behörigheten. Han har vad jag vet gjort ett väldigt långvarigt och troget spelande genom åren.
Och oavsett vad man har haft för dispyter mellan vardera, så kan kanske 2025 vara året då man gör en ny start och lägger ner stridsyxan. :)
Väl mött
/Björnen
0 poäng