Forum     Heroes of Newerth

Forum

Beta nycklar
sagzy Föreningsmedlem
24 aug 2009   #0
Jag har 2st HoN Beta nycklar som jag hade tänkt skänka bort. Skriv ifall ni är intresserade.
0 poäng  
fillee1991 Föreningsmedlem
24 aug 2009   #1
ja skulle vilja ha :)
0 Poäng  
Choice Föreningsmedlem
24 aug 2009   #2
Skulle också gärna vilja ha en.
0 Poäng  
sagzy Föreningsmedlem
24 aug 2009   #3
Edit: Skriv lite kort bara varför ni ska få en beta-key. Glöm ej att skriva eran e-mail
0 Poäng  
Choice Föreningsmedlem
24 aug 2009   #4
Jag Skulle gärna vilja ha en key för jag är sugen på att testa det och se om det är bättre än Dota och ifall det känns rätt hjälpa till att balancera och tuna gamet så det är perfekt vid release

/mvh Choice

0 Poäng  
sagzy Föreningsmedlem
24 aug 2009   #5
sagzy skrevEdit: Skriv lite kort bara varför ni ska få en beta-key. Glöm ej att skriva eran e-mail
Sådär. Det är både roliga och bättre än dota :)
0 Poäng  
Altoo Föreningsmedlem
24 aug 2009   #6
Jag skulle gärna vilja ha en key jag med, alla mina polare spelar så behöver verkligen en.

Coffe.nordin@gmail.com
0 Poäng  
shanty Föreningsmedlem
25 aug 2009   #7
Jag är naruto_bn94@hotmail.com
0 Poäng  
baNdaNa Föreningsmedlem
25 aug 2009   #8
Hello there mate...Thing is i become a member here together with my friends and wanted to play this game...unluckly it was only me that have to wait this long to recieve a beta key...All my friends are playing and im just waiting and waiting :( i hope you could lend me one.

Thanks in Advance
0 Poäng  
rajjden Föreningsmedlem
25 aug 2009   #9

Inlägget har censurerats av Playstar!

0 Poäng  
Nunus Föreningsmedlem
25 aug 2009   #10
hejsan jag undrar om det finns någon med en extra nyckel som han kan skänka bort. alla mina kompisar sitter och spelar och säger hur bra spelet är och jag skulle gärna vilja testa själv. Efftersom jag varit ett DOTA fan i ett x antal år. Om ni råkar ha en oanvänd nyckel var vänlig och skicka till linustaberman£msn.com tack i förskott :)
0 Poäng  
Mengo Föreningsmedlem
25 aug 2009   #11
Hej, jag hoppas du har kvar en nyckel när jag skriver det här :)
Jag vill ha en nyckel för att jag älskar DoTA och vill gärna testa spelet, det var faktiskt min lärare som tipsade mig om spelet och sa att jag måste testa det, han spelar betan nu och har lovat att han ska spöa mig i spelet ;)
Men det kan jag ju inte tillåta, måste ju försvara mig, så snälla ge mig en nyckel:)

Rox_twa@hotmail.com
0 Poäng  
Karlozkiller Föreningsmedlem
25 aug 2009   #12
Just in case att du har kvar fler nycklar.
Jag skulle vilja ha en för att... testa spelet, har spelat DotA lääänge och det är ju jävligt kul men detta ser ut som en frisk vind. 2 av mina polare har testat det och säger att det är bra.

kallekarloz@gmail.com
0 Poäng  
nickimannen Föreningsmedlem
25 aug 2009   #13
Jag har sett HoN ett antal gånger och det verkar riktigt roligt men har aldrig fått chansen att testa det. skulle varit sjukt nice om man fick en nyckel =) Nickimannen@msn.com
0 Poäng  
Stevesmate Föreningsmedlem
25 aug 2009   #14
Tjena, var inne och annmälde mej på Playstar.se nu i Lördags. Har inte än blivit verifierad och undrar bara när detta kommer ske? Hade varit trevlig att dels prova på HoN (eftersom jag är DotA-biten sedan flera år och är både kritisk och nyfiken på denna nya "uppstickare") samt att kunna annvända er site fullt ut.
Tack på Förhand!

Bjornalfredsson@hotmail.com
0 Poäng  
aahalle Föreningsmedlem
25 aug 2009   #15
Hej jag skulle gärna vilja ha en beta key för alla mina kompisar spelar det och jag skulle me gärna vilja ha en, andra året i rad jag spelar dota nu och det skulle vara interssant och testa det nya spelet, Tack på förhand. Persson.1996@hotmail.com
0 Poäng  
Nunus Föreningsmedlem
25 aug 2009   #16
mybad linustaberman@msn.com :P råkade visst skriva £ O.o
0 Poäng  
Olleh Föreningsmedlem
25 aug 2009   #17
Alla mina polare sitter o lirar utom jag x.x vore fint om nån kunde ge mig en key så jag också kan vara med :> teh_0113@hotmail.com
0 Poäng  
Fer0xX Föreningsmedlem
25 aug 2009   #18
har kollat alla mina uppgifter stämmer har väntat i 3 dagar nu när ska jag bli godkänd??
0 Poäng  
Chillout Föreningsmedlem
25 aug 2009   #19
Tja hade verkligen uppskattat en beta nyckel har 4 kompisar som redan har, så hade varit kul att lira med dom.
min address är: chilloutswe@hotmail.com
0 Poäng  
wilton110 Föreningsmedlem
25 aug 2009   #20
Jag skulle gärna vara intreserad av en Beta key. Jag fick en men det stod att den redan var använd. Tack på förhand
0 Poäng  
Logga in

Från forumet
Önskar fler admins till CS 1.6 servern
Counter-Strike 1.6 • Svar 9
Visningar 469 • Aktiv I förrgår, kl. 12:05
Demo?
Counter-Strike 1.6 • Svar 1
Visningar 109 • Aktiv 13 maj, kl. 17:10
Svenska kartor
Counter-Strike 1.6 • Svar 0
Visningar 90 • Aktiv 13 maj, kl. 13:23